top of page

Regulamin

  1. Joniec Świata wynająć mogą jedynie osoby pełnoletnie. 

  2. Potwierdzeniem rezerwacji jest potwierdzenie mailowe i zaksięgowanie zaliczki z pełnej kwoty rezerwacji na konto bankowe podane w mailu. Zaliczka równoznaczna jest z akceptacją regulaminu oraz zasad panujących w Jońcu Świata.

  3. Ze względu na wynajmowanie 2 domków jednocześnie (co wymaga koordynacji terminów wśród gości z wyprzedzeniem) zaliczka oraz jej zwrot są wyliczane następująco:

    • Przedpłata​

      • 30% płatne przy rezerwacji, 70% płatne online najpóźniej dwa dni przed przyjazdem

    • Zasady zwrotu zaliczki w przypadku anulacji rezerwacji

      • >30 dni przed przyjazdem - 100% zwrot​

      • do 14 dni przed przyjazdem - zwrot 70%

      • do 10 dni przed przyjazdem - zwrot 50%

      • do 7 dni przed przyjazdem - zwrot 30%

      • poniżej 7 dni przed przyjazdem - zaliczka bezzwrotna

  4. W przypadku braku wpłat rezerwacja zostanie anulowana.

  5. Liczbę osób przebywających w domku należy zgłosić w trakcie rezerwacji.  Maksymalna liczba osób – 6 w każdym domku. 

  6. Nie pobieramy opłat za sprzątanie, ale Goście powinni zostawić domek w stanie, w jakim go zastali. Istnieje możliwość zamówienia sprzątania w trakcie pobytu - na życzenie.

  7. Akceptujemy zwierzęta (w tym małe psy). Ze względu na zabawy dzieci w trawie, Goście są zobowiązani do sprzątania terenu po swoich pupilach. W domach, prosimy o upilnowanie aby zwierzęta spały w swoich kojcach, nie na kanapach i łóżkach i nie broiły :)

  8. Na całym terenie i podczas całego pobytu to Goście (osoby dorosłe) są w pełni odpowiedzialne za pilnowanie swoich pociech na wszystkich przygotowanych atrakcjach. Gospodarze nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za ewentualne krzywdy wynikające z nieupilnowania dziecka. 

  9. W przypadku rezygnacji Gości z pobytu w w trakcie rezerwacji lub późniejszego przyjazdu opłata nie jest zwracana.

  10. Gospodarze zastrzegają sobie prawo do odwołania rezerwacji z przyczyn losowych, niezależnych od nich, wraz ze zwrotem poniesionych kosztów najmu dla wynajmującego.

Zasady wynajmu

  1. Doba 'hotelowa' zaczyna się o godz. 16, a kończy o godz. 11 ostatniego następnego. (Możliwy jest wcześniejszy przyjazd/późniejszy wyjazd po indywidualnym ustaleniu).

  2. Domki i bramy/furtki otwierają się po wpisaniu kodu. Informacja o wygenerowanym na Państwa pobyt kodzie zostanie przekazana w wiadomości mailowej po dokonaniu rezerwacji i zaksięgowaniu przedpłaty.

  3. Na terenie są miejsca parkingowe.

  4. W domu obowiązuje segregacja śmieci włączając w to kompostownik.

  5. W domkach nie wolno palić papierosów. Palenie na zewnątrz jest możliwe, jednak obowiązuje wyrzucanie niedopałków do śmietnika.

  6. W domu prosimy nie chodzić w zabłoconych i mokrych butach. Na pietrze (oraz do zjeżdżalni) prosimy wchodzić bez butów.

  7. Do dyspozycji gości, znajduje się altana z grillem i miejscem na ognisko z przygotowanym do rozpalenia drewnem. Goście nie mogą pozostawiać nieugaszonego ognia bez obecności osoby dorosłej.

  8. Za wszelkie szkody wyrządzone w trakcie pobytu odpowiada Gość.

  9. W przypadku awarii lub uszkodzenia wyposażenia domków, należy niezwłocznie powiadomić właściciela.

  10. Właściciele miejsca nie odpowiadają za wypadki będące konsekwencją nieodpowiedzialnego zachowania Gości, bądź niezgodnego z regulaminem miejsca.

  11. Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności za niezależne od nich awarie prądu i sieci internetowej.

  12. Goście nie mogą organizować imprez zakłócających życie sąsiadom. W przypadku takich zgłoszeń będziemy musieli skrócić Wasz pobyt.

bottom of page